piątek, 17 lutego 2012

4. A może kożuszek?

Hej! :) Nigdy nie miałam specjalnych upodobań związanych z kożuszkiem, ale postanowiłam stworzyć z nim zestaw. Obecnie jestem chora, więc szybko wyszłam na balkon porobić zdjęcia i wróciłam do domu (zwłaszcza musiałam to zrobić tak by rodzice nie zauważyli). Kożuszek należy do mojej mamy, miał pasek, z którego wiązało się kokardę, ale niestety mama stwierdziła że jej się nie podoba i wyrzuciła gdzieś, a szkoda, bo by tak ślicznie wyglądało!


Poluję też na kurteczki zimowo wiosenne z kożuszkiem, stwierdziłam, że szkoda kasy na wydawanie ponad 100zł na kożuszek który niedługo może mi się znudzić, to szukam po sh, może coś się trafi. :)









[kożuszek- TOP SECRET, sukienka bufki-?, pasek-HOUSE, emu-ATMOSPHERE]

Kokardkę zastąpiłam paskiem, ale według mnie lepszy byłby efekt z kokardką.
Na to karmelowy płaszczyk.

Całuję,
Ewelina B.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.