niedziela, 18 marca 2012

13. leopard & long socks

Witamm! Jestemm taka szczęśliwa, w końcu wiosna

Przyszedł mój wymarzony sweter, którego szukałam kilka miesięcy.
Spotkałam go przypadkowo na stylio, kupiłam po przecenie. 
Miałam szczęście, bo cena była naprawdę mała a sweter bdb jakościowo. 
Także jestem bardzo zadowolona.

Rozmiar z metki to M, dlatego był trochę za duży i go zwężyłam. 
Na zdjęciach nie jest jeszcze zwężony. Niby oversize modny, ale bez przesady, wyglądałabym jak w worku.
Baaardzo podoba mi się duża pantera, dlatego poluję na tego typu ciuchy.
Na wiosnę szukam jeszcze nude koronkowej sukienki, miętowych rurek i kopytek nude zabudowanych.
Mam nadzieję że uda mi się to kupić. :) 



Paznokcie maźnęłam na cappucino











 



[ workery- river island, spodenki zip- BIKBOK, zakolanówki ?, sweter-stradivarius, wisior-HM, torba-szafa.pl ]

zapraszam do polubienia na fb:

Całuję, Ewelina B.






3 komentarze:

  1. Sweterek wygląda rewelacyjnie. Ja mam w tym roku fazę na motyw skóry węża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poluję na kopertówkę w skórę węża. Jestt megaaa

      Usuń
  2. wygladasz wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.