poniedziałek, 27 sierpnia 2012

59. Lace & floral & caramel

Zgodnie z prognozami pogody, dziś przyszło ochłodzenie. Wczoraj było tak gorąco, a dziś już zimno.
Trzeba wyciągać znów ciepłe ciuszki. :)

Ja rozglądam się za ocieplaną ramoneską, szukam jej już rok i nie mogę znaleźć tej odpowiedniej.
Może teraz będę miała troszkę szczęścia i trafię na tą idealną dla mnie.
Źle się czuję, zaraz uciekam pod koc z gorącą herbatą i oglądnę jakiś film. :)

Jak widzicie zegarek mam już zwężony. Zasługa taty. :) W końcu mogę go normalnie nosić i mi nie "lata" na różne strony.

Jutro jadę w końcu na planowane od tygodnia buszowanie po sh, przy okazji kupię ten nieszczęsny tusz!
Życzcie mi powodzenia. :)

FACEBOOK

ALLEGRO 











bluzka- AMISU
rurki- szafa.pl
żakiet- nn
jazzówki- house
torba- blanco accessories
zegarek, bransoletki- @
wisior- h&m

19 komentarzy:

  1. Świetne spodenki:)
    Zegarek również na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz :)
    podoba mi się ten jesienny zestaw ;]
    (mimo, że już jesienny:()
    Pozdrawiam! :D


    http://ania1991.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie jedziesz do sh ? jaka miejscowość?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie jedziesz do sh? Jaka miejscowośc?

    OdpowiedzUsuń
  6. leć, leć do lumpków bo naprawdę warto, sama ostatnio dorwałam kilka perełek, które już jutro u mnie na blogu :)

    pierwszy mój outfit, zapraszam. dopiero się rozkręcam.
    http://verscada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! Wszystko jest takie stonowane i pasujące do siebie! Rurki mega!

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podoba mi sie ten zestaw ;)
    Robi się cieplutko, gdy na niego patrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie jeździsz do SH ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy nowy post? :):):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Ciebie , Twojego bloga i stylizacje!!
    <3
    P.S. skąd dokładnie jesteś, bo zdaje się , ze mieszkamy blisko siebie. Ja jestem z Beska.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śledzę Twojego bloga od dłuższego czasu, jesteś świetna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I'm really impressed along with your writing talents as smartly as with the structure to your weblog. Is this a paid subject matter or did you modify it yourself? Either way keep up the excellent high quality writing, it's
    uncommon to see a great blog like this one these days..

    Here is my website home hemorrhoid treatment

    OdpowiedzUsuń
  14. By getting clean intestinal tract partitions the intestinal motion will stream simply.

    Banding causes severe distress and is often distressing, but
    it will rid you of piles! On the other hand, these
    usually are not the only benefits of all-natural remedies.


    itchy hemorrhoids

    OdpowiedzUsuń
  15. These products are usually designed into shakes or made use of as additives to drinks like
    h2o, juice, or milk. Want to test raspberry ketone dietary supplements?
    And normally, mention each and every health supplement you take to
    your doctor.

    saffron extract

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam twojego bloga !!! :*

    A ja zapraszam do polubienia mojej strony na facebooku. Mam zamiar dodawać posty z tym co sprzedaję . Większość sprzedaję za atrakcyjne ceny .

    Mieszkałam w Irlandii przez kilka lat I wróciłam do Polski. Stwierdziłam , że mam bardzo dużo rzeczy , których po prostu już nie noszę , ponieważ są za małe lub po prostu ... PROSZĘ POLUBCIE MOJĄ STRONE


    https://www.facebook.com/pages/Angel19948-Moja-szafa-Wyprzeda%C5%BC/374045862749194


    ORAZ ZAPRASZAM NA STRONE ALLEGRO


    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=25144732

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.