niedziela, 23 września 2012

75. Frills & caramel and beige

Dziś miałam marny dzień, także nie będę Wam tu marudzić.

Sukienkę, którą mam już drugi sezon postanowiłam założyć na jesień, pomimo że wcześniej śmigałam w niej tylko latem. Do tego karmelowe i beżowe kolory. Oceńcie sami.
Niestety jestem przeziębiona i wyglądam bardzo marnie.. :( na ostatnim zdjęciu oczy mam jak zdechlak.

DIGART

SZAFA (sprzedaż ciuszków) 














ramoneska- szafa.pl
sukienka- boohoo
muszkieterki- @
torba- atmosphere
szal- sh
wisior- h&m

I moja mała słodka modeleczka Amelia (siostra)







kożuszek-sh
spodenki- zara
kozaczki- reserved
+ ulubiony naszyjnik :)

16 komentarzy:

  1. szkoda, że nie pokazałaś sukienki w wersji letniej, zwłaszcza do wedgesów:( CUDOWNA!
    Nie chcesz może sprzedać?:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zamek się popsuł i zapomniałam oddać jej wcześniej do krawcowej.
      Jak na razie jeszcze mi służy :)

      Usuń
  2. moje kolorki : ) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja siostrzyczka robi Ci zdjęcia tych wszystkich outfitów? :) ile ma lat? Bo coś mi się wydaje, że moja siostra jest w podobnym wieku do Twojej :) (7 lat)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8 lat skończyła w lipcu. :)
      Tak, ta kruszynka robi mi prawie wszystkie zdjęcia na bloga. Talenciara mała :)

      Usuń
  4. No Kochana zdechlaka to Ty nie przypominasz.Chciałabym tak wyglądać w czasie przeziębienia.Kolorki wspaniałe,cały zestaw bardzo mi się podoba a siostrzyczka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna sukienka i masz uroczą siostrę <333

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kurteczka i torebka :)
    Siostrzyczka słodziutka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka jest idealna także na jesienne dni!!! fajnie wygląda do kurtki i butów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Na 3 zdjęciu wyglądasz jak w ciąży ;)
    wszystko ładnie pasuję podoba mi się jestem na tak ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że siostra będzie miała takie ładne włosy jak Twoje :) Ciekawe po kim to macie. Mama czy tata?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to mieszane, a raczej swoje, bo oboje mają ciemne włosy. Mama ciemny brąz, a tato to już w ogóle- czarne :P

      Usuń
  10. śliczny i pomysłowy zestaw akurat na nachodząca się jesień!
    a ta kurteczkę masz rewelacyjna ! :)
    + zapraszam

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.