piątek, 27 września 2013

201. BEIGE & YELLOW NEON

Uwielbiam to zestawienie, przede wszystkim przez połączenie kolorów. Często też zakładam zamiast narzutki, beżową ramoneskę. By zrobić te zdjęcia, musiałam sobie troszkę pochodzić. Moja skleroza jest okropna! Doszłam na miejsce, grzebię w torebce- nie wzięłam aparatu... masakra :D i powiem Wam, że zdarzyło mi się to raz, ale często bywa, że zapominam włożyć karty pamięci do aparatu. 
Na dworze jest tak strasznie zimno, że nawet nie ruszam się z domu.

WYPRZEDAŻ SZAFY







bluzka- IDEAL;
narzutka- H&M;
buty- @;
spodnie- bershka;
wisior- H&M;
chusta- sh;
łańcuch- ASOS;

Proszę o głosy na stylizację:
KLIK
http://www.wewearit.pl/stylizations/show/39


46 komentarzy:

  1. bosko! idealne połączenie tego neonu i jasnego kolorku! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ten link nie dziala

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnaś spróbować swoich sił w fotomodelingu,a może nawet w modelingu. Masz bardzo ładną twarz i figurę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do modelingu sama twarz i figura nie wystarczy :)

      Usuń
    2. No tak ale spróbować zawsze można .

      Usuń
    3. wolę być z rodziną niż poświęcać ich dla kariery, zresztą nie nadaję się do tego :)

      Usuń
  4. Jejciuu jaka ty jesteś śliczna nie moge sie na patrzeć :) A spodnie są cudne i ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw :) Mega mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem zachwycona Twoimi spodniami!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem bardzo ciekawa jaki masz głos :) Nagraj krótki filmik jak coś mówisz , 'hej kochani' czy coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem bardzo nieśmiała, ale pomyślę nad tym :D

      Usuń
    2. No to jest super pomysł :)

      Usuń
    3. filmiki, filmiki.... :) jesteśmy na tak :)

      Usuń
    4. Noo oczywiście, że super, nagraj nagraj :]

      Usuń
  8. Spodnie mają , przepiękny kolor ;))


    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. i w takich zestawach jest ci o niebo lepiej niż w tych z czapką albo kolorowymi legginsami;)! tak dziewczęco, na luzie, ale z klasą;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne połączenie tych kolorków :) podoba mi sie chuudzinko :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz twarz jak lalka. No typowo. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. daleko miejsce do zdjęć od domu?

    OdpowiedzUsuń
  13. spodnie świetne no i ten pasek :) super !

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie <3 uwielbiam te spodnie - genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha ja mam dosłownie to samo co Ty z tym aparatem !! :)) Często zapominam karty wyjąć z lapka i włożyć z powrotem ;p ostatnio nawet pojechałam specjalnie w ładne miejsce, nad pobliskie jeziorko i zapomniałam karty, aparat sam wzięłam..;p i musiałam się nacieszyć 5-cioma zdjęciami...;p
    A co do modelingu to naprawdę ! :D nadajesz się! masz dobrą figurkę - chudzinka, chyba wysoka jesteś, masz świetne rysy twarzy i ładną buźkę, no i pozowanie bardzo fajnie Ci wychodzi;) pomysl:D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak zajrzysz;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie Ty znajdujesz takie swietne miejsca?

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy dalej nie mozesz dzwigac swojego malenstwa? Nie moge wyobrazic sobie tego, przeciez napewno sa sytuacje kiedy musisz go wziazc, jest jeszcze mały wiec jak sobie radzisz z nienoszeniem go ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy naprawdę musiałam się oszczędzać to przyjechała babcia opiekować się maluszkiem. Kilka dni temu pojechała i pomaga mi ten kto jest w domu, gdy chcę iść z nim na spacer, czy włożyć go do zabawki/ siedzonka. No ale bywa że zostanę sama i muszę go podnieść, robię to jak najdelikatniej, ale mam nadzieję, ze już to kwestia dwóch tygodni i wszystko bedzie ok :)

      Usuń
  18. Bardzo fajnie ;-) Spodnie są super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Racja nagraj filmik ale jak pokazujesz cycki tak jak na maxmodels ;D śmieszna jesteś :P robisz z siebie nie wiadomo co a tak naprawdę publicznie pokazujesz cycki i dupe nago ;) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślisz że jesteś anonimowa?

      Usuń
    2. Anonimowa ?:d określasz płeć po komentarzu ?:d zdolna jesteś :d co mi zrobisz pójdziesz na policję za to że wstawiłem taki a nie inny komentarz ?:) nie moja wina ze wstawiałaś gołe zdjęcia na maxmodels :)

      Usuń
    3. hah generalnie tylko panienki mają tak nasrane w bani by wysiadywać i pisać bzdety. mam nadzieje ze podniecilas sie ze zaakceptowalam w koncu ten komentarz po wielu nieudanych probach i wszyscy go zobacza. :) eh masakra

      Usuń
    4. tak podniecam się patrząc na Twoje pół cwane odpowiedzi pustaku :)

      Usuń
    5. na nic innego cie nie stac? dno

      Usuń
  20. masz jakieś koleżanki w ogóle z ktorymi sie czasem spotkasz? bo pełno koleżanek z internetu masz to widać,jak cię bronią za każdym razem :> ale one się nie licza xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze zdjęcie powalające ale gdzieś już je widziałem i to nie był żaden z Twoich profili

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem Twoim Fanem ! mogę założyć Ci jakiś fanclub ?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny look! :) spodnie nie moja bajka ale reszta rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz konto na maxmodels? A jak można Cię znalezc?;]

    OdpowiedzUsuń
  25. O Boziu . Jakie anonimowe zazdrosnice tu wypisują.

    OdpowiedzUsuń
  26. hej , miałabyś do sprzedania jakąś fajną sukienkę z bawełny oprócz w te paski ? :))

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.