poniedziałek, 30 grudnia 2013

TOTAL BLACK

Dziś mam dla Was coś okazyjnego, np. na jutrzejszego Sylwka! ;-) Moja ulubienica- piszę tu o baskince. Świetny śliski materiał, ładnie podkreśla biust, talię- gdy założymy pasek.
Z tyłu posiada zip.
 Na pewno zastanawiacie się, czy nie zmarzłam? Kurcze! Pogoda wiosenna, temperatura plusowa, słońce.. cudnie :-) Jestem bardzo zadowolona z tegorocznej "zimy".
Rajstopy, które mam na sobie także zrobiły na mnie wrażenie,
jedyne które nie ześlizgują się z nóg i trzymają się, dzięki temu,
 że są "wąskie" i długie a nie szerokie i krótkie jak dotychczasowe noszone przeze mnie. 












Bluzka- SIGNIFIC;
Pasek- CHOIES;
Rajstopy- FIORE;
Buty -CCC;
Narzutka- SEVEN HEVEN;

Kochani! Dziękuję, że ciągle ze mną jesteście już dwa lata! :)) życzę Wam wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!! :-*

Płaszcz- CHOIES;


Czapka- CHOIES;
T-shirt- POSITEEVE;

Moja pierwsza hybryda, może ona pomoże mi zapuścić pazurki :-)

49 komentarzy:

  1. polecam hybryde :) ja stosuję juz rok i jestem baardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama również dłuższy czas ją stosuje i widzę że bardzo fajne efekty, dlatego sama spróbowałam :)

      Usuń
  2. kurcze ale bosko wyglądasz!
    jesteś niesamowita! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku wyglądasz doskonale, masz cudowna figurę, niczego Ci nie brakuje ;)
    Sliczna stylizacja, pierwsza jak i druga bardzo mi sie spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow!
    jesteś zjawiskowa!
    cudownie wyglądasz!

    <3333333333333

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka i caly zestaw idealnie dobrany:) rajstopy extra:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie plany na sylwka? pochwal sie Nam :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakaś impreza, na pewno nie jedziemy w miasto, bo kierowcy brak :(

      Usuń
    2. hmm tak myslałam właśnie hehe ale i tak udanej zabawy kochana :)

      Usuń
  7. Sama robisz hybrydy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Seksownie! Bardzo ładna baskinka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana czy tak właśnie jutro ubierasz się na sylwka ?:) wygladasz zjawiskowo :) zainspirowalas mnie :) również życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku i dużo świetnych pomysłow na nowe stylizacje !!!
    Pozdrawiam serdecznie, Monika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli nie przywiezie mi jutro kurier kiecki to tak :-))

      Usuń
  10. The dress is awesome, and you're so beautiful ! :) <3


    Hey, I'm a new blogger, a little golden sheep who fled his flock to create his own style and to share it with everyone !
    Just take a look, follow, comment or whatever you want if you like :)
    (it would be lovely if we could follow each other.. Just let me know ;)
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/
    https://www.facebook.com/nuagedemoutons

    OdpowiedzUsuń
  11. jak często kupujesz doczepiane włosy?

    OdpowiedzUsuń
  12. to jest bluzka i spódnica? skad spódnica? super to dobrałaś wygląda jak sukienka:) wszystkiego najlepszego w Nowym roku!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spódnica zrobiona z sukienki, vero moda, dziękuję :)

      Usuń
  13. to oryginalny pasek ? zastanwiam się czy lepiej kupić tańszy i mieć stówke w kieszeni..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oryginalny :) tak mi się przynajmniej wydaje po napisach w środku. A widziałaś gdzieś podróbę?

      Usuń
    2. coś takiego znalazłam http://allegro.pl/moschino-milan-pasek-gwiazd-zlote-litery-literki-i3821247512.html

      Usuń
    3. Jest okazja :)) jak ja patrzylam to ponizej stowki nie schodzili.

      Usuń
  14. wyglądasz bosko ;)
    rajstopki super :)
    buty bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Również przerabiam ubrania ;) W wolnej chwili zapraszam do mnie może coś Cie zainspiruje :) Oczywiście dodaje do obserwowanych ;) bd tu częściej zaglądać , pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia ; ))) Świetna stylówa na sylwka ; p


    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. mam identyczna bluzke i kupiłam ja w zwykłym chińskim sklepie za niecale 40zł;) po co przepłacać;) teraz już wiem co można do niej ubrać by dobrze wygladac;)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny strój, oryginalne rajstopki :D buty mam identyczne również z CCC, są świetne i mega wygodne! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. mam pytanie cwiczysz cos ? ze masz taka swietna figure?:) bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15 min wybranych cwiczen skalpela :) nogi posladki brzuszek :)

      Usuń
  20. ach ten pasek :)) polowałam i polowałam na niego i w końcu znalazłam bardzo podobny z River Island w SH a tego wciąż nie mam :D całość świetnie dobrana Kochana ! Idealna figura <3 a Ty śliczna jak zawsze! buziaki;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też polowałam, nie wiesz jak Ci go zazdrościłam, w dodatku z sh! ;-)
      buźka!

      Usuń
  21. Jakiej firmy masz lakiery do hybrydy? Sama sie zastanawiam nad tym, bo przy domowych obowiązkach zwykły lakier trzyma się u mnie max 2 dni :( Patrzyłam na hybrydowe tanioszki na allegro ale nie wiem czy one są coś warte. Ktoś coś wie moze na ten temat? Ma i sobie chwali?

    pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  22. Ile masz lat? Jesteś bardzo ładna dziewczyna. Gratuluję ci że dajesz sobie ze wszystkim radę. Ściskam z całego serca lepszego 2014 niż był 2013 :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzka i spódnica wyglądają razem obłędnie! Niestety ten pasek zawsze był i będzie dla mnie straszną tandetą, a takie rajstopy kojarzą mi się z paniami spod latarni... Figura BOMBA!

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny pierwszy zestaw, bosko wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. hej ile za przesylka za baskinke ze strony www.signific.com?

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna jest ta baskinka ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. Hello, I want to talk to you in private, can we do that?

    OdpowiedzUsuń
  28. jakiej firmy masz lakiery hybrydowe? dobrze się trzymają? zamierzam sb kupić i z jednej strony nie chce dać 40zł za jeden lakier, ale z drugiej nie chce kupić jakiejś tandety za 5zł.

    OdpowiedzUsuń
  29. you are in point of fact a good webmaster. The web site loading
    velocity is incredible. It kind of feels that you are doing any
    unique trick. Furthermore, The contents are masterpiece. you
    have done a wonderful activity in this subject!

    OdpowiedzUsuń
  30. It's actually a cool and useful piece of information. I'm happy that
    you just shared this useful information with us. Please stay us up
    to date like this. Thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.