czwartek, 25 września 2014

MY BABY | sporty look

Witamy Was dzisiaj we dwójkę- ja i mój brzdąc, w grudniu skończy dwa latka. Godzinę poświęciłam na zdjęcia, olatałam się jak głupek za tą małą kropką która ma w sobie full energii, kiedy już się nabiegał, udało mi się zrobić kilka fajnych ujęć. Pogoda nam idealnie dopisała- słońce, zero zachmurzenia- mi szczerze mówiąc było dość gorąco w dresiku- jednak wolałam nie ściągać bluzy ze względu na ostatnie przeziębienie- wszystkich męczy jakieś choróbsko- mnie dodatkowo alergia, po zdjęciach byłam cała rozmazana i we łzach- nie wiem kompletnie co to jest :(

Dresik który mam na sobie jest mega wygodny, cieplutki i miękki, kiedy mi przyszedł i dotknęłam jego bawełny- przytuliłam się, od środka ocieplany delikatnie takim jakby misiem. 
Kolor modny w tym sezonie, lekkie małe wstawki na kieszonkach i na dole spodni przy ściągaczach.
Ja akurat dziś na sportowo, siedzieliśmy na podwórku więc cóż innego ubrać. Do dresiku proponuję także np skórzaną czarną ramoneskę i czarne workery :-)

Maluch także na sportowo, pod spodem ma kilka warstw ciuszków, jest także lekko przeziębiony- co prawda już po, dlatego wolałam by nie zmarzł pomimo pięknej pogody. 
To nic, zostawiam Was ze zdjęciami, jest ich dość dużo- nadrabiam zaległości ponieważ dawno nie było posta o Brajanie. Miłego oglądania :-*






"Brajan, uśmiechnij się do zdjęcia" :))

"-e tam mamo, wolę popiski" :))






Brajan zobaczył, że robię sobie sama zdjęcia...
rozpęd..


i bum w ramiona mamy, słodziak malutki! 













Jak zwykle coś już rozmąciłem... 




Uciekam, uciekam mamie od zdjęć.. :-)




Zbieramy kwiatuszki dla mamy. Dostałam niestety tylko pogniecionego pączka :D


Brajan i jego zabawa- uwielbia nietypowe zabawy, zajęcia, mówimy, że będzie z niego mechanik złota rączka :D


"Mamo daj już spokój! Ile jeszcze tych zdjęć!!"


szur szur szur i kolana zielone!




JA:
DRES- KLIK;
ŁAŃCUCH- KATHERINE;
BUTY- NIKE AIR FORCE;

BRAJAN:
BLUZA- SMYK;
KOSZULKA, SPODNIE- 5 10 15





55 komentarzy:

  1. Uroczy bobasek :)
    A oczka po mamusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jesteście cudowni, najlepszy post!!

    OdpowiedzUsuń
  3. przeglądam przeglądam foty... i jeszcze mi malo!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie.. słodkie dziecko :D
    zapraszam do mnie na POST
    http://meeaningoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne zdjecia! lalka czego uzywasz, ze masz takie biale zabki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. białej perły, ale ząbki poprawiane jeszcze w programie :)

      Usuń
  6. jeju, ale masz pięknego synka! zresztą co się dziwić, ma przepiękną mamę...:) gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszy post ze wszystkich!!! Masz cudownego synka !! Z energią i rozrabianiem dogadaliby się w 100% z moim łobuzem :) też wszędzie go pełno i cięźko mu w miejscu usiedzieć :) mój na samym początku stycznia kończy 2 latka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, brakuje mu takiego towarzystwa :-) roznieśliby wszystko :D

      Usuń
  8. ale kochane! :)) więcej takich postów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. czy to twój syn?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki mały elegancik - słodki jest! : ) A Ty masz świetny ten dresik!! : ))

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczne zdjęcia, prześliczny chłopczyk z Twojego synka :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega pozytywne zdjęcia! Ślicznego masz synka, pięknie razem wyglądacie ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy pomysł na post ;) oby więcej takich, świetnie razem wyglądacie ;) Brajanek jest uroczy

    OdpowiedzUsuń
  14. słodziak :D świetne ubrany maluch i Ty oczywiście :D Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. ale tu slodko <3 napatrzec sie nie mozna ;) pozdrowienia dla mamy, maluszka i taty ;) :-* i niech mi ktos powie, ze macierzynstwo w mlodym wieku nie sluzy.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale przystojniak:) bardzo podobni jesteście:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  17. ale słodziaki! Ślicznie wyglądacie ;) Brajan jest ubrany genialnie ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post!
    Jesteś mega śliczna, a Twój synek cudny !

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jeeeejku jaki on cudowny <3 a Ty prześlicznie wyglądasz :* oby więcej takich postów ;)

    http://lorysa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mały przystojniak Ci rośnie, śliczna mamo :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. wow ale cudowne ma buciki maluch, przeslodki <3
    http://gabrielakugla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia, piękny Syneczek Mamusi ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie więcej takich zdjęć, Brajanek będzie kiedyś łamał serca, oj będzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super zdjęcia , słodki ten Twój maluch. Ślicznie wyglądasz ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. jak cuuudnie <3
    jestem zakochana w jego blond włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uroczy blondasek:) i mama też fajna

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny masz dresik :)
    Synka masz uroczego,aż miło jest oglądać wasze zdjęcia :) Życzę dużo zdrówka dla Was :)
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  29. CHCEMY WIĘCEJ TAKICH POSTÓW :D MEGA POZYTYWNIE ! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana w jakim programie przerabiasz zdjeci?

    Ps. Sliczne zdjecia ... slodziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mały rozrabiaka-słodziak :) Wyglądacie uroczo *.*

    OdpowiedzUsuń
  32. w jakim programie poprawiałaś ząbki ? o ogólnie zdjęcia ? :*

    OdpowiedzUsuń
  33. fajnego masz łobuza :)
    ja tak samo szaleje za swoim siostrzeńcem, ale traktuję go jak własne dziecko hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja chciałabym sie dowiedzieć gdzie kupiłas ten dres bo bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  35. Słodkie zdjęcia :)
    Bardzo fajny ten dres, ślicznie w nim wyglądasz :)

    http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Brajan to chyba cały tata :)
    Pozdrawiam i zapraszam na www.lady-lepida.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Można prosić o bezpośredni link do bluzy i spodni? Dzięki fotki super

    OdpowiedzUsuń
  38. W jakim programie przerabiasz Zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  39. ale jesteś mega piękna ;oo synuś cudowny :)
    ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń
  40. patrzy sie na was z usmiechem na ustach! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  41. Super blog:) tez mamy ta koszulę i spodnie z 51015:) i chwalimy sobie. Pozdrawiam zapraszam z xavim do nas:) u nas blog typowo mamusiny:)

    OdpowiedzUsuń
  42. http://www.cudmoda.pl/producent/paulo-connerti Tu znajdziecie dres i inne produkty marki Paulo Connerti

    OdpowiedzUsuń
  43. straszne podróbki ;/ nie wstyd Ci zakładać to swojemu dziecku? Twoje buty pewnie to samo...

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj piękna! Masz śliczne białe ząbki, napatrzeć się nie da!! Podałabyś linka do tych pasków które używasz? Byłabym wdzieczna ; *** Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.