niedziela, 20 września 2015

Moje MUST HAVE (jesień 2015)


Dawno nie robiłam podsumowania odzieży, butów czy torebek na daną porę roku. 
Tym razem wypadnie na jesień. Mam być szczera? Nie wiem do końca co powinno znaleźć się w mojej szafie. Zamiast rozglądać się za wielką iloscią nowych produktów powinnam skupić się na kilku. W których będę chodzić, przydadzą mi się i podpasują do reszty garderoby. Niestety to się nazywa być kobietą. Posiadać już ukochane buty, które chciałyśmy od tak dawna- rozglądamy się znów za innymi. Eh :) 

Listę tworzę dość obszerną, tak jak napisałam wyżej jeszcze nie wiem na 100% co chciałabym mieć na jesień w szafie. Nie wybierałam się na jesienne zakupy- nie lubię tego. Zawsze gdy jadę z zamiarem kupna czegoś konkretnego wracam z pełną torbą całkowicie innych ciuchów. Lądują później one na dnie szafy noszone może dwa razy. Pokażę Wam również produkty, które już mam w szafie. Jednak nie wyobrażam sobie bez nich tej pory roku jaką jest jesień.

Myślę, że najlepszym wyjściem by pokazać Wam moją listę będzie tworzenie setów gotowych zestawów jakie proponuję. Oczywiście nie obędzie się od pasteli, latem o nich zapomniałam, ale nie na zawsze. Powoli znów rozglądam sie za ciuszkami w tych pięknych kolorach. Poniższy set jest słodki, dziewczęcy ale także na luzie. Myślę, że każda kobieta lubi czasem ubrać trampki. W nich też można wyglądać sexownie i kobieco :)



1. Różowe Conversy (KLIK) 2.Puszysty szary sweter EVEN&ODD (KLIK) 3. Jeansy LEE (KLIK) 4. Torebka MONASHE (KLIK)

Tutaj mamy styl trochę już streetwearowy. Połączenie czarnej dekatyzowanej bluzy, dla kontrastu białe spodnie oraz czerwone adidasy. Coraz częściej wybieram takie zestawy ze względu na wygodę- przy dziecku jest to najważniejsze. A na dojrzałe kobiece zestawy będę miała jeszcze czas- choć czasem i takie wybieram ;-)


1. Dekatyzowana bluza ADIDAS (KLIK) 2. Czarna torebka z łańcuchem (KLIK) 3. Czerwone adidasy (KLIK) 4. Białe spodnie (KLIK)

Czerń, popiel.. to również kolory tego sezonu. Urozmaiceniem stylizacji są frędzle, nieważne gdzie, w tym sezonie one królują od torebek, kurtek, po sukienki i buty. Stylizacja dla osób, które nie lubią wyróżniać się z tłumu, lubią klasyczne połączenia. Moim dużym must have jest gruby sweter z golfem. Szare muszkieterki już znalazłam, jednak na płaskiej podeszwie. Wciąż zastanawiam się nad czarną torbą z frędzlami i chyba się skuszę. Łącząc produkty w kolażach coraz bardziej wiem co chciałabym zakupić. Może kończąc tą listę będę miała swoje perełki na tę jesień? ;-)


1.Czarne spodnie (KLIK) 2. Szary golf (KLIK) 3.Szare muszkieterki (KLIK) 4.Torebka (KLIK)

Póki jest u nas ciepła jesień, trzeba korzystać! Białą koronkową sukienkę z gipury trzymam w swojej szafie, myślę że na takie jesienne dni sprawdzi się idealnie. Jej gruby materiał nie pozwolił bym nosiła ją latem. Idealnie komponuje się z karmelem, frędzlami. Taki styl boho ;-)
Szukam wszędzie ramoneski w kolorze brązu z frędzlami i nie mogę znaleźć... :(



1. Biała sukienka z koronki (KLIK) 2. Botki z frędzlami (KLIK) 3. Okulary (KLIK) 4. Narzutka (KLIK)

Propozycja dla osób które lubią troszkę rockowy styl, luźny i uliczny, Koszula lekko przewiązana w pasie, podarte i przetarte jeansy. Do tego klasyczne czerwone conversy. I kolejna rzecz, którą odkryłam iż nie mam w swojej szafie- torebka, która sprawdzi się do każdej stylizacji. Co do t-shirtu- czaję się na niego od dłuższego czasu... jest moim must have od kilku dobrych miesięcy.



1. Koszula w kratę (KLIK) 2. T-shirt ADIDAS (KLIK) 3.Jeansy (KLIK) 4. Buty CONVERSE (KLIK) 5. Torebka- MONASHE.PL (link w secie nr.2)

Która z nas nie lubi czasem wskoczyć w delikatny pudrowy zestaw, z nutą elegancji? Klasyczny pudełkowy płaszcz to jedna z rzeczy która powinna być w szafie każdej kobiety! I to Ty zdecydujesz jaki kolor jest dla Ciebie najlepszy. Ja rozmyślam nad baby blue.



1. Torebka (KLIK) 2. Płaszcz (KLIK) 3. Spodnie (KLIK) 4. Koszula (KLIK) 5. Czółenka (KLIK)

Styl militarny, kurtka moro... Ocieplaną posiadam już w szafie, jednak zwykłej parki oversize póki co nie mam, trudno znaleźć tę idealną. Jednak w mojej szafie aż zielono od zwykłych jesiennych kurteczek khaki, które można świetnie zestawić z obdarciuchami jeansami i miodowymi butami. Uwielbiam takie zestawienia <3



1. Spodnie (KLIK) 2. Kurtka (KLIK) 3. Buty (KLIK) 4. Koszulka (KLIK)

Oliwkowe, bądź bordowe też spodnie. Długo się wahałam nad tymi kolorami, są dość smutne.. Jednak ostatnio będąc w housie, zobaczyłam oliwkowe spodnie na modelce. Wyglądały świetnie, nie miałam czasu ich mierzyć ale na pewno następnym razem kupię ten kolor! ;-)



1. Spodnie bordo (KLIK) 2. Sweterek (KLIK) 3. Buty (KLIK) 4. TOREBKA MISSWISH (KLIK)




1. Spodnie khaki (KLIK) 2. Sweterek (link wyżej) 3. Buty (KLIK) 4. Torebka (KLIK)

I tutaj ostatnia stylizacja. Żywe piękne kolory, klasyk u mnie czyli jasne jeansy. Bardzo ubolewam nad tym, że zostały same duże rozmiary, są tak piękne... Wszędzie takich szukałam. Może widział ktoś gdzieś identyczne? Byłabym na maxa wdzięczna!! Także rozglądam się za białymi timberkami, chciałabym małą kolekcję- białe, różowe i błękitne. Te ostatnie już zamówiłam :)


1. Pudrowa bluza ADIDAS (KLIK); 2. Jeansy (KLIK) 3.Buty Timberlandy 4.Okulary (KLIK)

To już koniec mojej listy "must have" na jesień. Troszkę się przy niej napracowałam, poświęciłam kilka godzin, mam nadzieję, że nie na darmo i spodoba Wam się post. Oczy mi zaraz odpadną :D Nie jestem przyzwyczajona do ciągłej pracy na laptopie przez kilka godzin.
Chętnie poznam Waszą opinię na temat produktów, które wybrałam. Jaki Wam się najbardziej podoba, a który wg Was jest niepotrzebny? Choć każdy ma inny gust i każda lista must have kobiety będzie się różnić. Ale to dobrze, nie będziemy chodzić jak sklonowane! ;-)
Stylizacje tworzyłam z głowy, inspirując się głównie jednym elementem i do niego dobierałam resztę. Możecie zauważyć, iż większość produktów jest z zalando. Bardzo wygodnie mi się na tej stronie pracuje, jest zaopatrzona we wszystkie produkty jakie chciałam (prócz białych timberków) poza tym ciuchy łatwo mogłam wstawić w kolaż. Niestety na stronach sieciówek ciuchy prezentowane są na modelkach i trudno takie zdjęcie wtopić w białe tło. Pracowałam na programie Adobe Photoshop. W sumie to każdą grafikę wykonuję w tym programie. Jestem z nim od lat :)

Widzimy się w komentarzach, piszcie jak Wam się podoba post i czy na przyszłość chcielibyście więcej? ;-) Buźka!

Ogłaszam wyniki... Miałam wieeeele odpowiedzi do przeglądnięcia, wybór był naprawdę trudny, ponieważ kilka odpowiedzi bardzo mi się spodobało. Bon 400zł do wykorzystania na zakupy w zalando wygrywa odpowiedź:

"Jesień chociaż ta nasza polska potrafi być ciepła i złota, to nie raz potrafi nas zaskoczyć zimnym deszczem czy silnym wiatrem! Nie wyobrażam sobie jesieni bez ciepłych i mięsistych szlików czy kominów, ciepłego pącza na chłodne wieczory przy herbacie czy gorącej czekoladzie. Wszelkiego rodzaju kratek jak i złotych dodatków, które świetnie łączą się z jesienną aurą, którą już niedługo będziemy oglądać za oknem :) Dla mnie jest to czas ciepłych podkolanówek i wielkich grubych swetrów które kiedyś podkradałam mamie :) (...)"

57 komentarzy:

  1. super rzeczy :) na mojej liście oczywiście znajdują się botki z frędzlami i bluza z adidasa strasznie mi się spodobały :) pozdrawiam ;)

    http://kisieelqowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna robota! Uwielbiam Ciebie, Twoje filmiki i bloga. Bardzo podoba mi się Twój styl :) Wszystkiego Dobrego Kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A skad jest ten rozowy sweterek w serduszka ?😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest śliczny ! dawno go kupiłaś ?
      Pozdrawiam,
      Iza

      Usuń
    2. A kiedy go kupowałas? :-),czy jest on jeszcze w sprzedaży czy to stara kolekcja? :-)

      Usuń
    3. Pokazywała na snapie, że kupiła go nie dawno ;)

      Usuń
    4. Kupiła go w sobotę ☺

      Usuń
    5. A jest dostepny online ?
      kaśka

      Usuń
  4. Witam serdecznie :) gdzie można nabyć takie różowe skarpetki które masz na zdjeciu? :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie :) gdzie można nabyć takie różowe skarpetki jak na zdjęciu? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie dobrane zestawienia . Parę rzeczy znajduje sie też na mojej liście :)
    Nowy post : loveetheworld94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie znajdzie się kilka podobnych ubrań :D

    natuuuu-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tych zestawach, masz świetny styl :)
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. na planuję na jesień tonę grubych i wielkich szalików, pompony juz zakupiłam tak samo jak dwie pary botków z frędzlami :) zdecydowanie MH tej jesieni. Kolaże mega mi się podobają i wlasciwie wiekszość rzeczy bym przygarnęła (czerwone conversy planuję na wiosnę), z wyjątkiem białej torby z 1go, i z 2go butów - nie przepadam za imitacjami, jeszcze nieudanymi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne sety! 💖<3
    Gdzie mogę kupić zakolanówki z poprzedniego postu?? Dasz linka Welka?;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie lubię planowa, co potrzebuję na jesień bo i tak nigdy nic nie mogę znaleźć

    miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewelina, kochana tu znajdziesz białe Timberki ;*
    http://elilu.pl/obuwie/botki_timberki_trapery_biale_0793.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Skąd szare kozaczki? Piękne są! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko mi się baardzo podoba. aż ciężko wybrać który najładniejszy :)

    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne rzeczy, sama ich zapewne bym nie znalazła;)
    botki na śłupku są piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba ponczo...

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam cię oglądamy snapy na bieżąco jesteś, moją inspiracją pozdrawiam :*
    http://naughtyangel98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. No te czarne spodnie są mega!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne! Wszystkie mi się podobają ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zestawienie! Frędzle to także moje zestawienie i marzą mi się timberki, może kiedyś będę mogła sobie na nie pozwolić :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Najładniejszy zestaw to chyba ostatni ale trudny wybór :D
    http://everything-you-need.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszkieterki wymiatają są boski też takie chce

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudnie :* post napisany

    ewela12345.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. podaj nazwę programuy w którym zrobiłaś kolaże tych ciuchów, świetnie to wygląda ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Conversy to też mój must have na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne zestawy :)
    Ja też będę musiała się zastanowić nad jakimiś rzeczami na jesień, bo u mnie to raczej letnie :D
    A takie kozaczki mam *.*

    Ps. Zapraszam na bloga do siebie
    http://bandzix.blogspot.com/2015/09/number-21.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne zestawy, białe i różowe timberlandy są świetne :D
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. EVELKA powiedz czy podobaja Ci sie pikowane puchowe kamizelki???:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda zr to wszystko jest takie drogie i nie byloby mnie stac na zadna rzecz ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz. :) mogłabyś napisać jakiego aparatu używasz do zdjęć ? Zdjęcia wychodzą super.

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne zestawy i świetnie zestawiłaś je bardzo mi się podoba 3 szare kozaki ,golf i torebka ,4 -kamizelka i botki ,w 7 wszystko ! ;)
    Tak czekalam na wyniki z Zalando i gratuluję wygranej ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzeczy-cudowne! :D poszukaj bialych timberkow na allegro, tam jest wszystko :D większosc rzeczy wpasowalo sie w moj styl :D pozdrawiam :-* Uwielbiam to co robisz!

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny post:) wszystkie stylizacje naprawdę mega i w moim guście, a mogę Cię zapytać czy Ty zamówiłaś te czarne spodnie z 3 zestawu i jaki rozmiar? chciałabym takie i normalnie noszę S ale sugerując się tabelą rozmiarów na stronie coś mi się nie zgadza może ja źle mierzę

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne stylizacje! :) Różowe Conversy również i mi wpadły w oko.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne propozycje ❤❤❤ a Ty piękna jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  36. Styl boho najlepszy ❤ na pewno dużo elementów zagości w tym sezonie w mojej szafie ;)
    buziaki Ewela :*
    www.gryfno-godka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super post, wspaniale zestawienia

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe zestawy, uniwersalne - bo według mnie spokojnie będą pasowały także na wiosnę, a co najważniejsze można się w nich czuć ubraną, a nie przebraną! ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne połończenia , ucałuj Brajanka , więcej postów z nim !!!
    polecam bloga http://takaukladanka.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  40. Według mnie stylizacje są wręcz idealne na jesień. 👌

    OdpowiedzUsuń
  41. Aww cudowne rzeczy! 💖 Kocham timberki <3

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.