piątek, 6 stycznia 2017

WYPRZEDAŻ SZAFY na wiosnę!


Co zrobić żeby kupić?
1. Napisz maila: szafa.styleev@gmail.com (na inne maile, profile etc nie przyjmuję zamówień!!!)
2. W temacie wpisz: WYPRZEDAŻ, NR CIUCHA
3.  W treści maila wpisz nr. ciucha na jaki zdecydowałaś się w 100%, oraz swoje dane adresowe (bez nich ignoruję wiadomość!) Jeśli produkt jest dostępny, otrzymasz wiadomość z danymi do przelewu. Jeśli wybierasz kilka produktów, uwzględnij w mailu czy jeśli druga rzecz będzie niedostępna, wyrażasz chęć zakupu na tę co tylko została. 
4. Wysyłka kosztuje od 11.50 do 16zł w zależności ile zamawiasz. Wszystkie paczuchy są ubezpieczone i wysyłane priorytetem. 
11.50- jeden mały ciuszek, który zmieści się do koperty A4.
16zł- kilka ciuszków bądź jeden duży, wysylany w pudełku.

Rzeczy sprzedane lecz nieopłacone- skreślam. Natomiast opłacone usuwam całkowicie z postu.
Ze względu na to iż jest kilkaset wiadomości i zajmuje mi to serio dużo czasu nie odpisuję na wiadomości o produkt który został już sprzedany, tak więc jeśli nie otrzymasz wiadomości-tzn ciuch niedostępny. Udanych zakupów, do usłyszenia w mailach!


Baleriny z ćwiekami, nowe. rozmiar 39, wkładka 24,5. 90zł

Czapka z daszkiem z ekoskórki, regulowana na tyle. 20zł

Biały sweter z wiązanym dekoltem. Rozmiar uni. 60zł

Spodnie jeansowe skiny, rozmiar XS/S 90zł




Spodnie z dziurami na kolanach, ozdobne ćwieki.
Rozmiar z metki XS. 100zł 


Płaszcz morelowy, jak nowy, rozmiar S/M. 150zł

Spodnie jeansowe skinny kolor czarny wchodzący w szary. XS. 70zł

Mukluki z sinsay, rozmiar 39, 30zł.

Czarna torebka na łańcuszku, dość pojemna. 90zł


Czarne buty lakierki na klocku, rozmiar 38. wkładka 24,5. 100zł
Legginsy z zamkami na boku od reserved, xs. 80zł

Gruby sweter kremowy z golfem, oversize. 60zł


Różowa kurtkeczka, rozmiar uni. 100zł







1. Kurtka jeansowa, 3 razy miałam ją na sobie. Rozmiar z metki chyba L? Ogólnie pasuje nawet na S ;-)) Stan bdb, cena 130zł

5. Nowa bluza z napisami. Rozmiar S/M. 50zł


8. Raz ubrany sweterek, mega ciepły, dla zmarzluchów.
60zł XS/S



9. Sweterek w prążki, półgolfik od h&m. Rozmiar XS. 55zł

10. Bluza dresowa od H&M, rozmiar XS. 40zł
11. Koszula z koronką, stan bd. Rozm. S. 70zł


12. Nowe body bawełniane. Rozm. XS/S 50zł


13. Nowa welurowa bluzka z wiązanym sznureczkiem. Rozmiar XS/S. 75zł


14. Zielona koszula, raz założona. H&M. XS. 80zł


15. Czarne śliskie body. Z tyłu odkryte plecy. Nowe. XS/S. 50zł

16. Nowa ciepła czapka, 10zł


17. Nowa torebka z Mohito, dość pojemna. 60zł


18. Zamszowe czarne botki z frędzlami. Rozm. 38, wkładka 24,5 50zł

19. Jak nowe czółenka z CARINII , 39 wkladka 25cm 100zł

20. Puchowa kurtka z bershki, stan bdb. S.
100zł

21. Nowa sukienka z diamencikami. Rozmiar XS/S. 70zł


22. Praktycznie nowe rurki, miałam je raz na sobie. Fason nie na moją figurę.
Biodrówki, rozmiar S, pół skiny. Na dole również nogawki poszarpane lekko.
80zł


23. Nowe adidaski wrzosowo morelowe. Z metką, rozmiar 38. Niesamowicie wygodne, idealne na fitness, siłownię. 170zł

24. kurtka róż wiatrówka. 50zł

25. Nowy sweterek. 60zł


40 komentarzy:

  1. koszule pudrową rezerwuje nr 8

    OdpowiedzUsuń
  2. napisalam na facebooku

    OdpowiedzUsuń
  3. i bluze do przytulania tez

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tutaj nie ma zadnej bluzy do przytulania xD

      Usuń
  4. Jestem rozczarowana twoja ignorancja na moje wiadomości. Wysłałam dwie wiadomości z prośbą i chęcią zakupu bluzy do przytulanka pudrowy róż. Myślałam że ja sprzedałas już wcześniej na snapie w wyprzedaży. Napisałam dwa razy wiadomość i zero odzewu. Zależy ci między innymi na uczciwości kupujących a sama nie masz szacunku do osób które wyrażają chęć zakupy. Widać czytasz tylko te emaile które chcesz... bardzo się rozczarowałam widząc te bluzę znowu w sprzedaży... Nie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem rozczarowana tym, że niektórzy nie potrafią czytać... eh:-)
      Wyraźnie wszędzie informuję, iż nie odpisuję na maile o ciuchy, które zostały już sprzedane. Ty raczej też tego nie robiłabyś, gdyby takich maili było ponad setka?
      Ponadto jeśli już myślimy... ktoś wyraził chęć kupna, jednak nie opłacił? Mogło tak być,
      a więc spoko, że nie mam szacunku do innych. Szkoda że Ty go masz do mnie oceniając bezpodstawnie.. Ja zaś pozdrawiam bardzo cieplutko :*

      Usuń
  5. Gdzoe dostane te czarne adidaski ocieplane ? Jak sie zwolnoa biore

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam je od deez24 z tego co pamiętam , ale nie jestem pewna

      Usuń
  6. to co fajne sprzedane już.... :( pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, pomyślałam, że powinnam dać znać, znalazłam przez przypadek https://pl.aliexpress.com/item/2016-Summer-New-Women-s-Fashion-Red-Slim-Dress-Sexy-Off-Shoulder-Strapless-Slash-Neck-Mini/32680671805.html?ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4_10065_10068_10000009_10084_10083_10080_10082_10081_10060_10062_10056_10055_10054_10059_10099_10078_10079_426_10103_10073_10102_10096_10052_10053_10050_10107_10051_10106,searchweb201603_10,afswitch_5,single_sort_0_total_tranpro_desc&btsid=04ad0032-b1aa-4d81-938e-95fd20cf05eb Zdjęcia są perfidnie przerobione, na dodatek znalazł się na nich również Twój synek. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. troche się spoźniłam;p

    pozdrawiam
    Patrycja Story

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Ewelino.Spotkałam się dziś na portalu fotka.pl z Twoim zdjęciem, są osoby które je kradną z Twojego bloga i podają się za Ciebie pisząc z użytkownikami posługując się Twoim wizerunkiem co jest naruszeniem prawa. http://prnt.sc/dthwx1 to screen profilu oszustki, zgłosiłam już ten fakt moderacji portalu więc pewnie usuną to zdjęcie.Zawsze możesz napisać do moderacji i zapytać o IP tej osoby żeby pociągnąć ją do odpowiedzialności karnej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Gdzie kupiłaś ta koronkowa bluzeczkę nr 7 ? Jak się zwolni to z chęcią kupię :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że taka szczuplutka i ciągle xs/s :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekaj czekaj trochę przytyłam więc niedługo wskoczę w M :D

      Usuń
  12. Nr 38. Szary plaszczyk zimowy skąd jest? Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A skad masz grafitowy sweterek z koronka przy dekolcie?

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pytanie gdzie kupilas te jeansy na zdjeciu z czerwona koszula w krate? Super fason z gory dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy jezeli ktoś nie oplaci tej welurowej bluzki mozna liczyc na info ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Pytanie z innej beczki ;) skąd te leginsy/spodnie z pierwszych zdjęć? Takie bordowe ? Szukam takich i nie moge znaleźć 😊 może ktoś wie?

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej 😊 skąd jest welurowa bluzka ze sznureczkami nr 18 ? 😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :) gdzie kupiłaś tą sukieneczke z mgiełką z tyłu nr 33? Chciałam dziś zamówić ale widzę ze się spóźnilam :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Biorę nr 35 kurtka puchowa bershka za 100 zl plus 38 nr rurki biodrowki za 80 zl

    OdpowiedzUsuń
  21. Biorę nr 35 i 38

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeżeli jest dostępne biorę 39 :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Odpiszesz na maile z wyprzedaży ?:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dostępna jeszcze ta kurteczka nr 40 :)?

    OdpowiedzUsuń
  25. Pisałam maila o te adidasy zx flux sorki za spam ale mega mi zależy 😀😀

    OdpowiedzUsuń
  26. 23. Nowe adidaski wrzosowo morelowe. Z metką, rozmiar 38. Niesamowicie wygodne, idealne na fitness, siłownię. 170zł - moje! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. pudrowa kurteczka z puszkiem aktualna ?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.